Saturday, October 24, 2009

Manusia Pendengki...

Skrg dah senyap…after someone yg add aku kat fb dah remove connection..Bagus la..sedar pun diri tu…Pandai add pandai la remove..Aku tak paham manusia mcm ni…Ada pelajaran tinggi n berjawatan tinggi,tapi ada rasa iri hati dlm diri tu. Agaknye diorg dah takde keje hari2 dok view facebook aku..Padahal takde plak benda yg aku show off dlm tu…tapi diorg punye perli mcm aku kacau diorg sebelum ni…Perli n kondem apa yg aku ada...Wei…korang mmg belajar pandai tapi korang bodoh sebenarnye…Aku bukan mcm korang yg ada satu harta n cerita pada satu dunia…Yang paling lawak,motif utama mereka dan FB adalah utk menayang barang2 mereka..Nak bagitau org yg diorg tu ada…Jakun jugak…Tak pernah ada kot sebelum ni…Tak paham dgn didikan n asuhan yg di terima…dah la tak kenang jasa…budi bahasa langsung out..Sorry to say la…yg tu jugak la yg jadi kesayangan org…Skrg ni ramai org celik yg buta kerana duit…..Mak abah aku selalu org buat mcm jambatan…Bile dah senang jgn kata nak jenguk…tanya khabar pun tidak…yg mereka tau duk berkumpul mengata org tu mengata org ni...elok la tu…Teruskan…..n one more thing…peringatan utk korang…..Jgn over confident bab bab kebahagiaan ni…Semua org akan di uji…Wait n see…n aku adalah manusia istimewa yg Allah pilih…Yg aku boleh cakap skrg ni adalah ALHAMDULILLAH…….

No comments:

Post a Comment