Saturday, October 24, 2009

What i want...











Skrg ni aku tgh gile mencantikkan rumah…masa masuk umah baru kami,rumah tu kosong..Cuma ada sofa yg mak dan abah mertua aku bagi dan meja makan mcm kat gerai…tu je…ada la dlm 3 bulan kami hidup mcm tu…Nak beli boleh cuma aku n hubby ni agak high taste n ada aim….mcm adik ipar aku kata dlm blog dia…husband n wife yg taste taknak kalah..hehe…pastu aku beli meja makan n display cabinet…hubby pulak repair sofa jati…dah cantik n mcm baru..last week aku beli 4 set Vantage memenuhkan display cabinet aku..bestttt…dah ok la…Cuma aku tgh terpikir nak benda2 ni:
- Karpet parsi yg harga dia 2k++
- Tukar langsir baru
- Pasang wallpaper
- Shopping lampu rumah kat lightcraft
- Italian bedroom set…
Heeeeeeee….terukkan selera aku….mgu lepas masa nak tido hubby ada tanye,bape ribu lagi agak2 syg nak utk cantikkan umah kita…Tetiba aku rasa xcited dgn soalan tu…Terus esoknye aku email n senaraikan apa yg aku nak….Permohonan telah di buat n keputusannya….InsyaAllah sebelum bulan 2 tahun depan abg dapatkan…wow weeeee….
Cuma yg aku akan dpt dlm waktu terdekat ni….water heater n nak g shopping baju2 baru…Kat umah aku air sejuk sbb umah atas bukit…Jadi hari2 aku mandi kat umah mak je…teruk betul…

No comments:

Post a Comment